Procedura składania skarg i zażaleń

Uważamy, że ważne jest, aby byli Państwo zadowoleni ze współpracy z nami. Jeżeli jesteś z czegoś niezadowolony, najpierw zgłoś to swojej osobie kontaktowej w biurze lub menedżerowi. Jeżeli oferowane rozwiązanie nie jest satysfakcjonujące, możesz złożyć pisemną skargę na adres complaints@247drive.com

Procedura:


  1. Skargi dotyczące zatrudnienia należy zgłaszać w pierwszej kolejności do odpowiedzialnego menedżera.
  2. Jeżeli zaproponowane rozwiązanie nie jest satysfakcjonujące, pisemną skargę można przesłać na adres 
  3. Anonimowe skargi nie będą rozpatrywane.
  4. Złożona skarga zostanie rozpatrzona przez specjalistę ds. jakości i omówiona z odpowiedzialnym menedżerem. Celem jest znalezienie odpowiedniego rozwiązania w ciągu 7 dni. W razie potrzeby specjalista ds. jakości skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania dodatkowych informacji.
  5. Możliwe  rozwiązanie zostanie Panu/Pani przekazane na piśmie w ciągu 7 dni.
  6. Jeżeli takie będzie życzenie, rozwiązanie zostanie wyjaśnione ustnie
  7. Jeżeli nie zgadzasz się z ostateczną odpowiedzią, możesz skierować swój sprzeciw do ABU, o ile skarga dotyczy realizacji lub stosowania układu zbiorowego pracy ABU dla pracowników tymczasowych. Zobacz art. 42 układu zbiorowego.